Bloemenbureau Holland – online glossy

Bloemenbureau Holland wilde een nieuw online concept voor het hoger segment consumenten. Wij gaven advies over online tools en zorgden voor de technische realisatie van The Green Gallery editie 1 - Ode aan de Roos.

Bos en Vaart School – Jaarboekje 2016 – 2017

Openbare basisschool Bos en Vaart wil in de toekomst geen print communicatie meer. Alles moet digitaal in de toekomst. Wij gaven advies over online tools en realiseerde hun eerste online jaarboek magazine.

Ibiza Regatta Gold Cup

Ibiza Regatta wilde hun sales verhogen met een onlinecampagne. Ibiza Regatta organiseert jaarlijkse twee zeiljacht races rond het eiland Ibiza. Wij gaven advies over online tools en verzorgde de online promotiefolder.

Foodpersonality+

FoodPersonality is een platform van en voor mensen die in de supermarktsector werken. Wij gaven advies over online tools en verzorgde een paywall en abonnee tool voor toegang tot het digitale magazine.

KPMG

KPMG benaderd klanten via verschillende media en is continue op zoek naar vernieuwing. KPMG is een van de grootste accountancy en adviesbureaus wereldwijd. Wij gaven advies over online publiceren.

Bloemenbureau Holland – online campagne

Bloemenbureau Holland wilde voor de lancering van hun nieuwe online glossy magazine een social mediacampagne. Wij gaven advies over online campagne, tools en verzorgde een online portal met afteller en inschrijving formulier.

Bos en Vaart School – verslag dans en zangevent

Openbare basisschool Bos en Vaart wil in de toekomst geen print communicatie meer. Alles moet digitaal in de toekomst. Wij gaven advies over online tools en realiseerde een digitaal verslag van hun dans en zag event.

Digitale Zorg

Digitalezorg.nl geeft meedere print magazines per jaar uit.  Wij gaven advies over online publiceren, tools en social mediacampagnes.